luni, mai 31

Pinguinii

3
Plec! Imi schimb numele, si cer o alta nationalitate. Traim intr-o tara in care suntem reprezentati, in fata limbricilor, de o ceata de pinguini prosti care chiar cred ca asa pot schimba ceva. Mi-e jena! Mi-e rusine! Nu mai vreau!


PS: Si hai sa nu mai vorbim niciodata de "o alta revolutie". Asta in caz ca mai avem cat de putin respect in noi!


PA!

3 Response to Pinguinii

Kre
31 mai 2010 la 22:28

Heh, de ce crezi ca am renuntat sa mai citesc presa? Ca sa nu mai aflu ce le trece prin cap idiotilor... for further reading, aici ...

Anonim
1 iunie 2010 la 17:09

Când toată lumea e supărată , lor le arde de dans !. A încercat azi să-i scoată cumva mai marele lor , dar ...şi sindicatele ar roade un os , nu ?

Anonim
5 iunie 2010 la 00:26

Oricum eu m-am scos frate...am pus-o de contract beton in grecia...2euro pe cutia de portocale culese , spalate si urcate in camion

Trimiteți un comentariu