marți, iunie 1

Si totusi...

3
Cu ceva zile in urma scriam cateva cuvinte despre teoria haosului si presupusele universuri paralele.

Si iata ca azi apare o stiire foarte foarte interesanta. Se pare ca un anumit om pe nume Harry Ross, din Marea Britanie, s-a regasit cu stupoare in aceeasi fotografie, in doua momente total diferite ale vietii sale. O data avea varsta la care a fost realizata fotografia si o alta in momentul in care avea 22 de ani si se pregatea sa se casatoreasca.

“M-am gandit imediat: “Asta sunt eu!” Am recunoscut sacoul si restul tinutei pe care o purtam in ziua nuntii mele, cand aveam 22 de ani. Era sa pic din picioare de frica” ( sursa: www.stirileprotv.ro ).


Sa fie fantoma trecutului? Sa se poate calatori in timp? E un Harry dintr-un alt univers? Sau...doar cautare de senzational? :) Stati linistiti nu vom afla niciodata! :)

3 Response to Si totusi...

Kre
2 iunie 2010 la 00:16

Aş zice că e în căutare de senzaţional... nu mi se pare prea clară fotografia aia. În plus... în fantome nu cred, călătoria în timp contrazice principiul cauzalităţii (care până acum e fundamental în fizică), în afară de calatoria în viitor, dar care ne duce iaraşi la universuri paralele (de fapt nu prea paralele, că se cam intersectează), iar legat de universuri paralele... hai sa fim serioşi, în casa unui anonim de nu ştiu unde? Mai degrabă la FermiLab sau LHC, dacă ar fi să fie :P

2 iunie 2010 la 00:19

Inseamna ca ori criza asta depasteste orice limita:), ori e foarte plictisitoare, sau poate amandoua:).

2 iunie 2010 la 00:25

Si totusi nu vom stii niciodata nu? :)

Trimiteți un comentariu