miercuri, decembrie 1

Romania, what?

9
1 decembrie 1918 - a fost un moment de sărbătoare pentru sute de mii de români. Oamenii au ieşit în stradă să asiste la revenirea Familiei Regale în Capitală, la Sfârşitul Primului Război Mondial.

1 decembrie 2010 - Românii s-au repezit cu o foame naţională în mâncarea oferită de autorităţi de 1 decembrie. Mii de oameni au stat ore în şir în frig să prindă o porţie. La Buzău, jandarmii le-au ţinut cu greu piept celor care se îmbulzeau să ajungă la cazanul cu mâncare.


Asadar, LA REVEDERE Romania! :)

9 Response to Romania, what?

Anonim
1 decembrie 2010 la 16:13

Pai nu primesc comenzi pentru livrari la domiciliu? Consumi un impuls pe telefon dar nu stai in chiciura si burnita sa astepti ce ti se cuvine.

Anonim
1 decembrie 2010 la 22:12

si totusi suntem mandri ca suntem romani :) si deh cum speranta moare ultima sa speram ca va fi mai bine ;)

1 decembrie 2010 la 22:34

"sa speram ca va fi mai bine"...sincer mie nu-mi suna a optimism ci pura resemnare:)

adriana
1 decembrie 2010 la 22:45

mai prietene :)) adica tu nu apreciezi tarisoara ta? tu nu vrei sa spui "DA ROMANIA" ?

1 decembrie 2010 la 22:47

:)) am spus DA odata si m-am ars, altadata prieteno :)) asta nu se mai intampla :))

adriana
1 decembrie 2010 la 22:49

esti cam prea sigur pe tine.............."never say never" si ma opresc aici pt ca stii ca am dreptate la faza asta :P

1 decembrie 2010 la 22:54

in cazul asta, e doar never :)

Alina Bugarin
2 decembrie 2010 la 02:54

da' undie pleși?

Anonim
18 ianuarie 2011 la 17:34

e ok, imi place ceea ce ai scris tu aici. voi reveni.

Trimiteți un comentariu