joi, mai 5

La multi ani de ziua barbatului frustrat ! ;)

13
Observ cu o oarecare tristete, azi 05.05.2011, multi baieti, barbati (ce or vrea ei sa se creada) foarte excitati de ideea cum ca azi ar fi ziua lor. Hai sa fim seriosi! Ziua de 5 mai nu e nimic mai mult decat o zi de primavara frumoasa atunci cand e soare si urata atunci cand ploua.

De ce?

E penibil sa oficializezi o zi nascuta din frustrarile unor barbati serios tinuti sub control de iubitele respectiv nevestele lor.

Frustrari?

Treaba sta asa - de 8 martie noi facem cadouri si gesturi frumoase, iar doamnele si domnisoarele se distreaza de zici ca e sfarsitul lumii. Dar e ok, pt ca ziua se termina printr-o partida nebuna de sex - si asa trebuie sa ramana. De ce e nevoie de o zi a noastra domnilor? E singura sansa de a iesi din anonimat? E singura zi in care va simtiti barbati? De ce?

Concluzii

Hai sa nu ne batem joc de traditii, e bine asa cum e ;)

PS: Ma simt zilnic barbat, nu am nevoie de 5 mai pt asta! :P

13 Response to La multi ani de ziua barbatului frustrat ! ;)

Anonim
5 mai 2011 la 15:52

Ce zi frumoasa??? Ca sunt 8 grade si e un frig de mai ca iti trebuie suba. In plus luptam pt asta ca poate poate o legalizaeaza statul roman si ne-o da libera. Si de ce sa nu zicem ca avem si noi o zi a noastra(inca un motiv de a bea cu prietenii).
Trebuie sa devina traditie!!!

5 mai 2011 la 16:14

OK:). De ce trebuie motive pt a bea cu prietenii? Nu putem sa o facem pur si simplu? Se supara cineva? Cat despre liber...nici de 8 martie nu e...asa ca...never happens:)

Anonim
5 mai 2011 la 16:26

Ma, pe tine te deranjeaza ca uni isi doresc sa fie ziua barbatilor? ca nu vad care iti e treaba, sincer. daca tot te dai ofticat..nu o lua in seama si continua-ti viata ta plictisita fara nici un eveniment si o sa fi mai fericit,
aa si inca ceva ... la reacti poti pune si lucruri negative. gen: neinteresant.

Anonim
5 mai 2011 la 16:34

transsexualii si travestitii pot sarbatori atat ziua femeii cat si ziua barbatului? daca da , atunci isi fac singuri cadouri si joaca rol dublu? va rog nu mai scrieti pasaje in engleza pt ca unii dintre noi nu cunosc limba

5 mai 2011 la 16:35

Neinteresant sau nu...ai avut o reactie. Esti putin contradictoriu, asa ca te las in lumea ta. La multi ani! :))

Anonim
5 mai 2011 la 16:42

Eu am aterizat la tine pe site, pentru ca cineva te-a promovat pe Facebook,(credeam ca e ceva inteligent) 2. Eu nu tin la ziua barbatului, dar nici nu am imbecilitatea de a comenta pe seama ei, asa cum faci tu. Si crezi ca doamne ce destept esti...

mai degraba te las eu pe tine in lumina ta splendida... am aruncat o privire pe blog-ul tau.. subiectele si modul de abordare vad ca ti-au facut foarte multi fani in decursul unui an. Deci nesemnificativ.. reprofileaza-te

Anonim
5 mai 2011 la 16:42

eu propun doua lucruri. primul ar fi sa fie o singura sarbatoare anuala in care sarbatorim tot ce vrem si ne trece prin cap iar repausul sa fie obligatoriu si absolut orice substanta legala. al doilea ar fi sa eliminam lunile iar zilele sa fie numerotate intre 0 si 364 sa evitam confuzii iar in ziua 0 sa fie sarbatoarea generala(cum ar fi sa zici: "am fost la mare intre 181 si 200. ce ne-am distrat"?)

Anonim
5 mai 2011 la 16:49

eu cred ca al-quaeda si bin laden au inventat ziua barbatului , dar odata cu disparitia liderului traditia care dateaza de aproape 4 ani va fi uitat...pacat ca uitam de valorile traditinale si nu conservam calitatea care ne-a consacrat ca popor falnic si pitoresc

5 mai 2011 la 16:51

Avionule:). Ti-as spune pe nume, dar...nu cred ca ai. In lumea ta plina de frustrari se pare ca a avea o parere e tot una cu a fi imbecil...Sunt sigur ca esti rege acolo.

5 mai 2011 la 16:59

Cat despre blog, nu e aeroport.

Anonim
5 mai 2011 la 17:00

Buna ziua. Ma numesc Ionel Bălegaru. Sunt sinucigas in serie. Am trei tentative de sinucidere la activ. Prima tentativa a fost reusita. Ar fi absurd sa incerc din nou de ziua barbatului sau ar fi ironic? Daca as reusi nu m-as bucura la maxim de intreaga mea zi dar totusi e ziua mea si am dreptul sa fac ce doresc. Propun mare finala inainte de ziua femeii pe 7 martie pentru ca astfel voi scapa de cheltuielile aferente si ii voi strica ziua femeii lu nevasta-mea. Astept feed-back cu idei si propuneri :D

Anonim
5 mai 2011 la 17:25

Vand frigider pentru grâne marca Skittles fara usa cu alimentare solara sau hidroacvatica. Pentru contact sunati la FrigeDer@internet\google.com

Anonim
5 mai 2011 la 17:25

Vand frigider pentru grâne marca Skittles fara usa cu alimentare solara sau hidroacvatica ideal pentru ziua barbatului si alte zile. Pentru contact sunati la FrigeDer@internet\google.com

Trimiteți un comentariu